A Queer Diaries

جمعه، آذر ۱۰، ۱۳۸۵

تولد یکسالگی وبلاگ

ׁׁׁׁیک سال پیش در چنین روزی وبلاگم متولد شد. همان طوری که در پست اولم توضیح دادم، دلیل اولیه ایجاد این وبلاگ فقط و فقط نوشتن خاطرات روزانه بود، اما حالا با گذشت یک سال از آن زمان دلایل دیگری برای ادامه آن دارم که از اساس با دلیل اولیه ام مغایر است.

ׁׁׁׁبرای من نوشتن هر پست وبلاگ روند خاصی دارد: هر چند وقت یک بار پشت کامپوتر می نشینم، به قسمت ناشناخته ی دریای روحم نگاه می کنم و جزایری در آن می بینم ... موضوع هایی که برای من مبهمند و هنوز کشفشان نکرده ام، بعد سوار قایقی به نام کلمه می شوم و قایق را به سوی نزدیک ترین جزیره هدایت می کنم. در راه گرفتار توفان و گرداب های بیشماری می شوم ولی به پارو زدن ادامه می دهم، دیگر جزیره ی مورد نظر را نمی بینم اما به ماجراجویی در بخش ناشناخته ی روحم ادامه می دهم. گاهی به بازگشت فکر می کنم، اما ادامه می دهم (در بعضی موارد واقعا بازگشتم). سرانجام جزیره ای بس زیبا تر و بزرگ تر از جزیره ی مورد نظر را در افق می بینم و قایقم را در کنار ساحل آن متوقف می کنم. نمی دانم چرا جریان آب مرا به سمت جزیره ی خاصی می کشاند و نه به سمت جزیره ای که قصدش را کرده بودم؛ انگار قلم به دست من نیست، انگار قایقم ناخدایی غیر از من دارد. مطلبم را بعد از چند بار ویرایش به دوستم ایمیل می کنم که او هم یک بار دیگر ویرایشش کند و بعد آن را پابلیش می کنم. از آن لحظه به بعد دیگر انسانی نیستم که در جزیره ای ناشناخته گم شده باشد؛ وقتی می بینم دیگران مطلبم را فهمیده اند، خودم هم نوشته ی خودم را بهتر می فهمم، خودم را از راه دیگران بهتر می شناسم و بعد از هر مطلبم، بیشتر رشد می کنم، بیشتر به بلوغ روانی نزدیک می شوم و بیشتر یاد می گیرم. خوشحالم که وبلاگ من در این یک سال سیر صعودی داشته است و مطالب و محتوای آن رفته رفته بهتر و عمیق تر شده است. امیدوارم این روند همیشگی و دایمی باشد.

ׁׁׁׁاز تمامی دوستان عزیزم که در طول این یک سال با کامنت های زیبایشان به بهتر شدن این وبلاگ کمک کرده اند و به من دلگرمی داده اند و در رشد من سهیم بودند، ممنونم و کمال تشکر را دارم.

36 Comments:

  • تولد وبلاگت مبارك

    By Blogger aram, at ۶:۲۲ بعدازظهر, آذر ۱۰, ۱۳۸۵  

  • شب شد خیال آمدنت را به من بده
    حسِ عزیز در زدنت را به من بده

    امشب شبیه عشق رها شو درون من
    روحِ شگرفِ بی بدنت را به من بده

    ای مثل صبحْ آمده از لمـسِ آفتاب
    من سردم است پیرهنت را به من بده

    *******
    سلام روزبه عزيز
    يك سالگي وبلاگت را تبريك ميگويم
    و آرزو ميكنم همچنان وبلاگ را اداره كني و با مطالب زيبايي كه مطمئنا براي خودت نيز آرامشي خواهد داشت ما را نيز خوشحال كني

    اميد كه به زودي قايقي كه ميراني تو را به جزيره دلخواهت برساند و هيچگاه در مسيرت با هيچ گردباد و توفاني مواجه نشوي
    زندگي سرشار موفقيت داشته باشي
    بقول خودت به هرچه خواسته اي رسيده اي مطمئنا باز هم خواهي رسيد
    موفق باشي

    By Anonymous ناشناس, at ۶:۲۸ بعدازظهر, آذر ۱۰, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه عزیز . من هم به نوبه ی خودم سالگرد وبلاگت رو تبریک میگم و برات ارزوی بهترین ها رو دارم .

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۲۴ بعدازظهر, آذر ۱۰, ۱۳۸۵  

  • There was so much fantasy in your post, nevertheless I liked it as usual, I remember your first post, and what we talked about those days… I totally agree with you about the theme “writer as reader of his own writing” and associated implications of it. It’s so nice that you are such good and progressive person. Be happy forever. Another package of 100000 kisses for you!

    By Blogger Soulmate, at ۱۲:۱۵ قبل‌ازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه عزیزم

    تبریک به خاطر تولد وبلاگ خواندنی ات .

    من تازه دو ماه است با سرزمین ات آشنا شدم ٬ اما یقینا تا آخر آخر با این سرزمین خواهم ماند .

    همانطور که گفتی پختگی نوشته ها همیشه هر روز بیشتر می شه .

    برای خودت و وبلاگ دوست داشتنی ات آرزوی موفقیتمی کنم .

    By Anonymous ناشناس, at ۱:۳۵ قبل‌ازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۵  

  • اولا مبارک باشه یکسالگیش . دوما فکر می کنم چون خودت هم میدونستی این مطلبت احتیاجی به ویرایش نداره برام پستش نکردی . سوما روزبه جان تو در یکسال کذشنه خیلی بزرگ نر شدی و ناخود آگاه این قضیه در بلوغ وبلاگت هم نقش داشته . واقعا به داشتن دوستی مثل تو افتخار می کنم / راستی به توجه به اهدافی که داری و داری سعی می کنی به اونها برسی لازمه بگم طوفانهای واقعی هنوز نرسیدند و باید خودت را خیلی خیلی مجهز کنی و میدونم که همنطور هم خواهد شد . از صمیم قلب دوستت دارم .

    By Anonymous ناشناس, at ۳:۳۳ قبل‌ازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۵  

  • خواندمت نه همه این يک سال. مبارک باشد. کاش قسمت کليشه ای تشکرت را نمينوشتی( البته از نظر من)

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۴۵ بعدازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۵  

  • کمال تشکر را دارم.

    By Blogger آدم آهنی, at ۱۰:۲۱ بعدازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۵  

  • به امید یک سال دیگر

    By Anonymous ناشناس, at ۶:۳۶ قبل‌ازظهر, آذر ۱۲, ۱۳۸۵  

  • امیدوارم همیشه سلامت باشی و روز به روز بیشتر خودتو بشناسی و جمعیت گی ها به تو و امثال تو نیاز داره ازت ممنونم

    By Anonymous ناشناس, at ۳:۰۳ بعدازظهر, آذر ۱۲, ۱۳۸۵  

  • تولد وبلاگت مبارک باشه. ایشالا صد و بیست ساله بشه.

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۱۷ بعدازظهر, آذر ۱۲, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه جان
    جدا اينجا يك سالشه ؟ من فكر كردم پيرتر باشه !!!
    ممنون كه به من سر زدي
    و تولد اينجا رو به همه تبريك ميگم.
    بازم بيا پيشم

    By Anonymous ناشناس, at ۱:۵۷ قبل‌ازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه جان، خوب شد که وبلاگت یکساله شد تا شما آپ کنی!! مبارک باشه. من خیلی وقت نیست که با وبلاگ تو آشنا شدم. اما همه آرشیوت و کامل خوندم و باید بگم که تو نگرش منو به گی ها کامل تغییر دادی. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و با سلامت ذهنت ، ذهنیت بسیاری از آدمها رو سالم کنی. لطفا زودتر و بیشتر بنویس

    By Anonymous ناشناس, at ۲:۳۵ قبل‌ازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • جدا به همین زودی یک سال گذشت؟!
    انگار همین دیروز بود که می گفتی از سربازی خسته شدی
    وبلاگت رو خیلی دوست دارم مهندس ! ایشالا وبلاگت وبسایت بشه

    باز هم تبریک میگم
    @};-

    By Anonymous ناشناس, at ۴:۴۶ بعدازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • be rooz shodam
    http://bargibarbad.blogfa.com/\

    mersi az nazaray khobet

    By Anonymous ناشناس, at ۶:۵۳ بعدازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • hotdog ham nakhor!!!!!! :D
    http://bargibarbad.blogfa.com/

    By Anonymous ناشناس, at ۷:۳۹ بعدازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • سلام. چه زود یک سال گذشت. راستش الان که داشتم پست اولت رو می خوندم دیدم که واقعا بهتر از اون زمان می نویسی و واقعا صاحب سبک شدی. من هم ازت تشکر می کنم به خاطر این همه مطلالب خوب و آموزنده. مخصوصا پست آزادی که محشر بود.

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۳۹ بعدازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • مرسی از حضورت در الکیپیدس چون باعث آشنایی شد.
    مطالبت در مورد آزادی منبع الهام شد برام

    خوش باشی

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۴۸ بعدازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • salam, mamnoonam ke be bloge man sar zade va barat arezooye movafaghiyat mikonam

    Arsham

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۵۰ بعدازظهر, آذر ۱۳, ۱۳۸۵  

  • چه قشنگ توصیف کردی حکایت قایقرانی رو کاشف جزیره های ناشناخته...

    By Anonymous ناشناس, at ۱:۰۳ بعدازظهر, آذر ۱۴, ۱۳۸۵  

  • ببينم روزبه تو واقعا روزبه هستي روز از روز بهتر ولي نمي دونم چيه يه مدت بي مهرو وفا شدي روزبه نظرت رو در مورد اون شعر پسنديدم ممنون كه نظرت مثل نظر ديگران نبود راستي يه اختار هم بهت بدم اگه بخواي بي مهرو وفا بازي در بياري يه شعر برات مي گم مي زارم تو وبلاگم يه شعر درد ناك و گزنده حالا خود داني بابا بيا ديگه تو كه اين جوري نبودي گاهي مي يومدي

    By Anonymous ناشناس, at ۱:۱۶ بعدازظهر, آذر ۱۴, ۱۳۸۵  

  • صا ایران، هر روز بهتر از دیروز، دین دین. البته این شوخی بود. تولد وبلاگت مبارک. امروز اولین باریه که میام اینجا.

    By Anonymous ناشناس, at ۲:۰۳ بعدازظهر, آذر ۱۴, ۱۳۸۵  

  • Bravo...

    By Anonymous ناشناس, at ۴:۵۶ بعدازظهر, آذر ۱۴, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه جان
    ببخش که دیر اومدم.
    تبریک میگم.
    امیدوارم همیشه سالم و سلامت و سعادتمند باشی.
    دنی

    By Blogger dani, at ۳:۳۶ قبل‌ازظهر, آذر ۱۵, ۱۳۸۵  

  • سلام تولد یکسالگی مبارک
    من هم بعد چند سال دوباره تو یه جای دیگه متولد شدم! فعلا

    By Anonymous ناشناس, at ۱:۵۴ بعدازظهر, آذر ۱۵, ۱۳۸۵  

  • الهی صد ساله شوی

    By Anonymous ناشناس, at ۴:۱۷ بعدازظهر, آذر ۱۵, ۱۳۸۵  

  • سلام
    مرسی از اینکه سری به مازدی
    آزادی مطلق وجود نداره اما انسان شایسته او هست و نیز جامعه پیشرفت میکنه وآزادی های مجاز هم تغییر میکنند.
    فکر کردم این توضیح کامل کننده لازم باشه.
    منتظریم یک چیزی بنویسیم
    شاد باشی

    By Anonymous ناشناس, at ۵:۵۹ بعدازظهر, آذر ۱۵, ۱۳۸۵  

  • i wish you good luck

    By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۰۷ بعدازظهر, آذر ۱۵, ۱۳۸۵  

  • سلام
    غافلگیرم کردی
    توادت هم مبارک

    By Blogger آرش, at ۷:۰۷ بعدازظهر, آذر ۱۶, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه
    آره باهات موافقم آدما چيزايي رو باور ميكنن كه دوست دارن
    روزبه جان بازم پيشم بيا لطفا
    هيچ وقت هم كه نيستي كه

    By Anonymous ناشناس, at ۱۰:۴۲ بعدازظهر, آذر ۱۶, ۱۳۸۵  

  • روزبه جان! دنبال سوژه می‌گردم برای آپ از نوع تاپ! می‌فهمم که این آپ‌های دیربه‌دیر، آمار خوانندگان وبلاگم را پایین می‌آورد و انگار با این قضیه کنار آمده‌ام؛ هر چند با توجه به سایتی که آمار بازدیدکنندگانم را مشخص می‌کند، هر روز دست کم یک بازدیدکننده غیر از خودم را داشته‌ام؛ اگر نگویی که خیلی‌ها رهگذرند و گاه با یک کلیک خطا به این محیط وارد می‌شوند؛ ولی به هر حال وارد می‌شوند و شاید بعدآ اینجا را به عنوان جایی که عمدآ در آن وارد خواهند شد، در نظر گیرند و فیورایتش کنند. به هر حال آنچه جای شبهه ندارد، همین پینگ‌پونگ مبتنی بر دوستی است که بین ما برقرار است.
    کپی در وبلاگ صورتي

    By Anonymous ناشناس, at ۱۱:۳۸ بعدازظهر, آذر ۱۶, ۱۳۸۵  

  • اول از همه سلام
    دوم اينكه تولدت مبارك
    سوم اينكه من تازه با وبلاگت آشنا شدم
    چهارم اينكه از نوشته است در مورد سريال كويير خيلي خوشم آمد
    پنجم اينكه يك خواهش داشتم
    اگه شد اسم چند تا فيلم خيلي باحال و جالب در مورد گي ها معرفي كن
    ششم اينكه خيلي ممنونم
    هفتم اينكه خداحافظ

    By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۳۴ قبل‌ازظهر, آذر ۱۷, ۱۳۸۵  

  • روزبه جان تبريك مي‌گويم. اميدوارم همواره شادمان باشي

    By Anonymous ناشناس, at ۱:۲۴ قبل‌ازظهر, آذر ۱۷, ۱۳۸۵  

  • مبارک باشه قربان
    ایشالا 120 ساله بشه
    به خدا بی معرفت نشدم فقط یه کم سرم الکی شلوغ شده
    می بخشید بیشتر بهت سر می زنم :)

    By Anonymous ناشناس, at ۶:۲۵ قبل‌ازظهر, آذر ۱۸, ۱۳۸۵  

  • سلام
    وبلاگ جنجالی ای که در مورد چراغ و نقد نامه هلیا پرند ایجاد شده بود پس از مدت ها سکوت به روز شده است. لطفا بخوانید.
    http://naghdeman.blogfa.com

    رضا

    By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۰۵ بعدازظهر, آذر ۱۸, ۱۳۸۵  

  • بنام خدا
    ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

    By Anonymous fadayemam@hotmail.com, at ۳:۰۴ بعدازظهر, بهمن ۲۰, ۱۳۸۸  

ارسال یک نظر

<< Home