A Queer Diaries

چهارشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۵

غرور

بعضی مواقع آدم فکر میکنه داره بهترین کارو انجام میده، بهترین رفتار رو میکنه و باور داره خودش درست میگه، دچار تعصب میشه، خودش رو کامل میدونه. سر منم همچین بلایی اومد. فکر میکردم هر رفتاری که با میلاد میکنم درسته، همیشه من درست میگم و چون اون سنش کمتره، کمتر از این مسایل سر در میاره. ولی حقیقت جور دیگه ای بود. بعضی جاها من اشتباه میکردم و اون درست میگفت. اتفاقی که این هفته برام افتاد این موضوع رو برام مشخص کرد که منم مثل همه اشتباه میکنم و میتونه حق با من نباشه. برخورد میلاد با این قضیه بسیار پخته، عقلانی و قابل تحسین بود. برخوردی که شاید در مورد مشابه من نکنم و احساسی تر به موضوع نگاه کنم. برخورد میلاد به من این درس رو داد که برای اولین بار تو زندگیم به قضایا فقط از طرف خودم نگاه نکنم، یک کمی بیشتر انعطاف داشته باشم و به طرف مقابلم هم حق بدم.
متاسفم که گاهی با کارها و رفتارم میلاد رو از خودم رنجوندم.
وبلاگ میلاد رو میتونین از اینجا بخونین.

7 Comments:

  • Salam azizam . khoshhalam ke kami dari be harfayee ke man dar dorane doostiye ghablim mizadam miresi . Roozbeh jan har vaght fekr kardi ke kamelan hagh ba tost bedoone ke une moghe daghighan zamani ast ke dari be marzeh khod khahi nazdik mishi . dar eyne hal in ro ham az yadet nareh ke nabayad az une tarafe poshte bam ham biyofti . shayan

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۳۲ بعدازظهر, تیر ۱۴, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه عزیز. برای تو و میلاد آرزوی روزای پر از شادی دارم . شاد و موفق باشید

    By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۲۷ قبل‌ازظهر, تیر ۱۵, ۱۳۸۵  

  • salam roozbeh
    areh,daghighan in noktee bood keh man too zendegi moshtarake 3 salam beh oon residam. mona'tef boodan,az khod gozashtan va zood ghezavat nakardan.
    shad kam bashid

    By Anonymous ناشناس, at ۱:۱۹ قبل‌ازظهر, تیر ۱۵, ۱۳۸۵  

  • محض اطلاع اوني که پرسيد اين ميلاد کيه
    اين ميلاد يکي از دوستاي همه ماس که از بر و بچ ترکه
    خيلي هم باحاله
    ما هم باهاش خيلي حال مي کنيم
    (هي روزبه چرا اينجوري نيگاه ميکني. با وبلاگش حال مي کنيم بابا)

    By Anonymous ناشناس, at ۸:۲۰ قبل‌ازظهر, تیر ۲۱, ۱۳۸۵  

  • پرشین بلاگ وبلاگمو مسدود کرد . از این به بعد اینجا مینویسم یه دو به آدرس وبلاگم اضافه شد...
    www.hooman222g2.persianblog.com

    By Anonymous ناشناس, at ۵:۴۳ بعدازظهر, تیر ۲۱, ۱۳۸۵  

  • سلام.تغيير رو به حركت تعبير ميكنم.بدون حركت با يه مرده فرقي نداريم.از اينكه حركت كردي از نقطه قبليت و به نقطه جديدي رسيدي بهت تبريك ميگم.براي خودم آرزو ميكنم مثل تو به حركت برسم.رو به جلو يا عقب فرقي نداره.مهم حركت داشتن هست كه احساس زنده بودن ميده

    By Blogger koooootah, at ۱:۵۳ بعدازظهر, تیر ۲۳, ۱۳۸۵  

  • سلام روزبه جون
    یه مدتییه احساس میکنم کمتر مینویسی
    راستش من هر روز به وبلگهای دوستانم سر میزنم.یعنی دوستانی که با اینکه نمیشناسمشان اما دوستشان دارم و وبلاگشان را در وبلاگم گذاشته ام که بتونتم به آسانی پیداشون کنم.
    .تو هم یکی از اون دوستانی هستی که واقعا دوستت دارم.
    بعد میخواستم بگویم در دوستی با میلاد خان یا هر دوستی که داری مراقب باش. مبادا روزی از دستش بدهی بره و دیگه بر نگرده. میدونی اونوقت چه اندازه سخت و طاقتفرساست.میدونی اونوقت باید چه بکشی.
    اره مواظب باش و قدرشونو بدون.من اینرا میگویم چون تجربشو دارم چون سالهاست تنهام اینقده تنها که جز دوستان وبلاگی هیچ کسی را ندارم باور میکنی 6 سالی است با هیچ کسی ننشسته ام تا براش درد دل کنم برای هم حرف بزنیم دلم پر از حرفای نگفته است.
    قدر دوستاتونو بدونید.همدم و همراه خوبی باشید
    دوستت دارم
    موفق و پیروز باشی

    By Anonymous ناشناس, at ۶:۲۹ بعدازظهر, مرداد ۰۱, ۱۳۸۵  

ارسال یک نظر

<< Home