A Queer Diaries

پنجشنبه، دی ۲۲، ۱۳۹۰

کانادا

ׁׁׁׁآمدن من به کانادا همراه شد با پایان قصه‌ام با میلاد؛ رابطه‌ای پنج ساله پر از فراز و نشیب و نزدیک به چهار سال زندگی مشترکمان زیر یک سقف در کشوری خارجی. نوشتن درباره‌ی رابطه‌ای که تمام شده کار راحتی نیست؛ خصوصا اینکه هر قصه‌ای دو طرف دارد و مسلما من نمی توانم بی طرفانه به آن نگاه کنم و اصلا قصدی هم ندارم به آن بپردازم. با این وجود، پایان هر رابطه‌ای برای هر دو طرف تلخ است و زخم‌هایی به جا می‌گذارد که التیامشان زمان می‌خواهد. خوشبختانه حالا بیش از یک سال و اندی از آن روزها گذشته، افسردگی ناشی از پایان رابطه خاتمه یافته و از رابطه‌ام با او دیگر چیزی غیر از خاطره باقی نمانده‌است. توانایی حفظ رابطه برای پنج سال و تجربه زندگی مشترک هرچند با پایانی تلخ، برای هر دوی ما اندوخته‌ای عظیم و تجربه‌ای ارزشمند است و به ما در رابطه‌های بعدیمان کمک خواهد کرد.

ׁׁׁׁاگر چه بنا بر درخواست میلاد با هم در ارتباط نیستیم، اما برایش آرزویی جز موفقیت و کامیابی در تمامی عرصه‌های زندگی ندارم.

5 Comments:

  • ..وقتی یه رابطه تموم میشه من خیلی ناراحت میشم..هر چند ممکنه منطقی باشه..ولی این نشون میده باید توی احساساتمون تجدیدنظر کنیم..تا اینطوری نشه!...

    یوسف

    By Blogger نقطه چین ها . . ., at ۱۰:۰۱ بعدازظهر, دی ۲۲, ۱۳۹۰  

  • سلام
    تمام وبلاگتو خوندم
    خیلی روان می نویسی
    خیلی کم پیش میاد آدم از نوشته هات خسته بشه
    بهت تبریک میگم
    در ضمن خیلی برام جالب بود نوشتهات
    تقریبا همه ی ما یه مدتی باید همه ی این فراز و نشیب ها رو بگذرونیم
    ولی خیلی قوی عمل کرده بودی
    مرسی از نوشته های زیبات

    By Anonymous mojtaba, at ۱۰:۳۶ بعدازظهر, دی ۲۴, ۱۳۹۰  

  • همه ی وبلاگو خوندم
    روش فکر کردن و نوشتنتو خیلی دوس داشتم
    فک کنم پشت این نوشته های روون با وسواس پیچیده ای فکر میکنی D:
    بنویس لطفا
    بیشدر

    By Anonymous ناشناس, at ۱۲:۴۴ قبل‌ازظهر, بهمن ۱۰, ۱۳۹۰  

  • متاسفم که رابطه تون اینطور شد... برای همه دوستان آرزوی خوبی و خوشی دارم.
    یک رابطه پایدار با گذشت و شناخت و تدبیر و همدلی برقرار میشه و با شتابزدگی و خودخواهی و دروغ و ... تموم میشه.

    By Anonymous پسر ایرانی, at ۹:۵۰ بعدازظهر, تیر ۱۰, ۱۳۹۱  

  • چقدر از خوندن نوشته هات یاد قدیما کردم و چقدر عالی بود..

    By Anonymous Danny, at ۳:۰۹ بعدازظهر, اسفند ۲۲, ۱۳۹۱  

ارسال یک نظر

<< Home